You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Cinta oh Cinta :)
Sunday, November 13, 2011 | 12:47 PM | 0 ♥ Sweet Talking



Aku buntu.
Aku binggung.
Aku rindu.

Tak tahu apa yang ku mahu dalam hidup ini. Perasaan sayang itu datang dan pergi secara tiba - tiba. Aku terdiam apabila dia berkata dia cinta aku. Sayang aku. Mungkin bagi aku itu cinta monyet tapi bagi dia mungkin ini cinta pertama yang sangat penting baginya.

Aku kaku.

Tuhan tolong lembutkan hati aku. Tolong buka kan pintu hati ku untuk cinta dia. Tidak di nafi kan perasaan rindu ku pada dia sedang membuak - buak tapi aku sengaja merahsiakan darinya.

Mungkin ini ditakdir kan oleh-NYA. Mungkin sudah tertulis dalam buku yang dia bukan jodoh ku buat masa ini. Mungkin suatu hari nanti kita akan bersama. Mungkin juga. Tolong jangan paksa diri ku ini untuk cinta .

Sayang ,
Nota ini buat awak, buat orang yang saya sayang. Saya harap awak bahagia disamping orang yang tersayang, saya rindu awak. Ingat tak masa kita bersama dulu, awak suapkan saya makanan sampai comot lepas tuh awak lapkan mulut saya pakai tisu. Sayang, saya tak akan lupakan kenangan waktu kita bersama. Waktu di pantai, kita bermain air, kita berjalan di tepi sambil berkejar-kejaran. Awak ingat lagi tak masa tu? Itulah kenangan yang terindah dalam hidup saya bersama dengan awak sayang. Masa dekat rumah, saya teman awak belajar. Saya buatkan awak air, tiba-tiba air tu tertumpah dekat buku sekolah awak. Lepas tu awak marah saya macam awak lepaskan geram pada saya. Tapi saya tak melawan, sebab saya tahu itu salah saya. Maafkan saya wak. Selepas beberapa hari, saya call awak tapi awak tak angkat. Saya tahu awak sibuk. Saya tak gangu awak tapi esok tu saya nampak awak dengan perumpuan. Awak tak perasan saya. Awak sibuk melayan kerenah perumpuan itu sampaikan saya lalu sebelah awak pun tak perasan. Saya terdiam. Saya tergamam melihat awak bersama dengan dia. Saya redha awak bukan jodoh saya. Semenjak kejadian itu, saya tak gangu awak lagi. Mungkin saya ada buat salah pada awak. Maafkan saya wakk :'( Setahun kemudian, awak tegur saya difacebook. Awak cakap, awak rindu saya. Awak rindukan gelak tawa saya. Maafkan saya wak. Saya sedang berbahagia bersama orang tersayang. 


Saya senyum seorang diri tanpa memikirkan awak. Saya harap awak bahagia dengan hidup awak. Saya minta maaf :') Saya lebih sayangkan dia dari awak .

♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak