You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Friday, December 2, 2011 | 4:21 PM | 0 ♥ Sweet Talking


Hujan turun dengan lebat.
Saya masih tidak berhenti menangis, semuanya untuk dia.
Untuk orang yang disanyangi dan dikasihi.
Berat di hati ini untuk meninggalkan orang yang kita sayang tapi ada kan daya semua yang berubah sekelip mata.
Hati manusia lain dari yang lain, tak semua orang pandai menjaga hati dan perasaan orang lain begitu juga dengan saya.
Masih terpinga - pinga dengan kejadian hari tu. Saya tak akan lupakan detik, saat bersama dengan awak semasa di dalam kereta.
Saya harap peristiwa itu tidak bermain di minda saya. Itu yang diharapkan.
Kata - kata awak sentiasa saya ingat sampai akhir nafas ini.
Saya hargai apa yang awak buat pada saya selama ini. Saya bersyukur, tuhan temukan saya dan awak dengan satu kejadian yang tidak di sengajakan.
Banyak kali pertemuan yang tidak di duga dan sejak itulah cinta berputik sesama sendiri . Setiap bersama dengan awak, saya hargai semuanya.


Jauh beribu batu hanya dengan satu niat, itulah dinamakan cinta jarak jauh.
Bermacam - macam dugaan yang datang menimpa saya tapi awak selalu di samping saya tika susah, sedih dan gembira.
Setiap hari bergaduh disebabkan hal yang remeh - temeh, masalah kecil dijadikan besar sehingga timbul pergaduhan yang tidak diingini.
Saya sabar.
Saya terima dengan hati yang terbuka.
Tapi sampai sekarang saya masih tidak faham dengan awak, masih tidak dapat selesai dengan cara yang baik. Setiap kali ditanya, itulah jawapan yang sering didengar.
Setiap hari saya menunggu jawapan yang betul - betul memuaskan hati ini.
Tapi penungguan itu hanyalah sia - sia.
Terima kasih kerana sudi meminjamkan hati awak untuk saya.
Maaf, saya telah melukankan hati awak selama ini.
Awak jaga diri di sana.
Kita jauh dan saya tak boleh melihat awak dengan mata kasar.
Awak pertemuan yang terindah bagi saya.
Biarlah ini semua jadi kenangan pahit dan manis yang pernah saya ada bila bersama dengan awak.
ILoveyou.

♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak