You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Selamat tahun baru. Hi spm :)
Sunday, January 1, 2012 | 6:21 PM | 0 ♥ Sweet Talking


Hello Tahun Baru 2012 :)
Selamat tinggal kenangan pada tahun 2011.
Ia akan menjadi kenangan yang terindah dalam memory.
Orang yang disayang tak akan pernah aku lupakan dan pada mereka yang membuat aku senyum dan ketawa. Aku hargai sangat.
Kau penyinar hidup aku.
Kau segala - galanya.
Terima kasih semuanya.
Tak lupa juga pada orang yang pernah menyakitkan hati, aku akan abaikan dia buat selamanya dan buatkan dia tidak wujud walaupun di depan mata. Ini kenyataan.
Jadi tolong jangan buat aku tidak suka pada kau, perkataan singkatnya Benci !

Azam tahun baru ini.
Nekad dalam hati hanya satu.
Hanya mahu cita - cita ku dicapai pada tahun ini.
Akan ku bertungkus - lumus demi mata pelajaran.
Aku akan hargai zaman persekolahan aku dengan sebaik mungkin.
Akan ku buktikan pada dunia, yang aku mampu boleh berpijak dibumi yang nyata.
Bukan khayalan, ini realiti.
Insya allah hanya berdoa kepada-NYA.
Sudah di tulis Qadak dan Qadar yang aku boleh berjaya.
Dia yang menentukan segalanya.
Hanya manusia sahaja yang boleh mengubah nasibnya sendiri.
Dengar nasihat mama.
Abaikan orang disekeliling yang ingin menjatuhkan aku.
Iloveyou so much mama :)

♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak