You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Happy Birthdayy To Me (: ♥
Sunday, April 15, 2012 | 5:41 PM | 0 ♥ Sweet Talking



Alhamdulillah genap 17 tahun saya dibesarkan dengan kasih sayang yang secukupnya oleh mama dan ayah.

Terima kasih selama ini beri apa saje yang saya inginkan.

Insya Allah saya akan gembirakan hati mereka dengan result saya tahun hadapan.

Saya berjanji pada diri, akan berubah demi kebaikan saya sendiri.

Firstly, berterima kasih kepada Muhammad Hamizi Mohd Rasip kerana sentiasa berada di sisi saya bila saya down gilaa dan terima kasih celebrate birthday saya :)

Second, thanks kepada kawan - kawan wish saya dekat Facebook.

Thirdly, thanks kawan - kawan yang rajin kena kan saya.

Baling tepung dan telur bagai. Seriously enjoyy :)

Iloveyou youu all :)

♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak