You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Tuesday, August 21, 2012 | 10:34 PM | 0 ♥ Sweet Talking


Aku duduk keseorangan. Termenung jauh.

Teringat kembali kenangan bersama dengan dia 2tahun yang lalu.

Mungkin susah nak ku lupakan. Pahit. Manis. Semuanya dengan dia.

Dia baik. Comel. Mungkin aku tak boleh lupakan kerana lesung pipitnya.

'Huh' mengeluh.

'Kenapa aku sering teringat padanya sedangkan dia sendiri tak pedulikan pasal aku?'

Mungkin aku suka menyakitinya dan mungkin juga aku yang sendiri buat dia membenciku.

Bisik dihati 'ahh dia bukan milikku lagi'

Tapi kadang kala aku sentiasa teringat kata-katanya dulu.

"JAUH BERIBU BATU HANYA DENGAN SATU NIAT"

Aku terus beredar meninggalkan tempat duduk ku tadi.

Biarlah itu satu kenangan yang terindah buat diriku dan dirinya.

Biarlah masa membawa semua kenanganku.

Terima kasih tuhan kerana kau mengizinkan ku merasai cintanya walaupun sekejap.

Aku sayang dia.





♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak