You're enter my blog.Please be nice. ♥ Folow | ♥ Dashboard
Sepet :D
Friday, September 21, 2012 | 4:44 PM | 0 ♥ Sweet Talking

Aku rebahkan badan di atas katil yang empuk.

Huh penat sehari suntuk berjalan ke sini ke mari. Lelapkan mata.

Tiba-tiba terpandang teddy bear yang dia beri pada aku pada ketika dulu.

Tenung dengan perasaan sedih, teringat peristiwa yang betul-betul beri pengajaran pada diriku.

Tahu. 2tahun yang lalu, aku tak percaya pada cinta.

*bercakap dengan moshie yang tak bernyawa*

Bagi aku cinta itu menyakitkan dan pada masa yang sama cinta itu juga memberi kebahagiaan.

Bukan calang orang yang boleh membuka kunci pintu hati aku untuk cinta.

Bila cakap tentang cinta, aku akan tolak ke tepi dengan hal-hal yang mengenai tentang cinta.

Cinta itu kusut. Cinta itu datang dan pergi. Cinta itu juga boleh mengkhyalkan seseorang.

'Kau tahu pada suatu hari, salah sorang makhluk Allah telah membuka pintu hati aku untuk cinta'.

*sambil betul kan kedudukan bear itu*

Kami bahagia.

Tapi sayang ramai memcemburui kebahagiaan kami, ada sahaja yang tak kena.

Tapi aku dengan dia berjanji tidak akan mengkhianati cinta yang sedang terjalin indah.

Langit, bumi menjadi saksi perjanjian itu. Tapi kebahagiaan itu tidak berpanjangan.

Kami telah terpisah. Mungkin juga salah aku kerana melanggar perjanjian itu.

'Ahh cinta memang kusut'

Tapi aku sedar pertemuaan dan perpisahan itu ditentukan oleh Allah.

Alku redha. Aku pasrah.

Mungkin dia bukan yang terbaik untuk aku. Mungkin juga dia bukan jodoh yang ditentukan.

*sambil mengelap air mata yang membasahi pipi*

'Tahu tak jenis aku bukan cinta pada harta, bukan juga cinta pada luaran tapi dalaman'

Aku tak kesah dia anak penarik beca atau anak sapu sampah yang penting hati.

Tapi anggapan mereka di luar sana salah terhadap aku.

Aku tak minta pun barang yang mahal, bagi aku hati dia lebih mahal dari semua benda.

'Thanks moshie, kau ada tika aku sedih' *peluk erat*

Bercakap dengan bear lebih baik dari bercakap dengan benda yang bernyawa.

'Aku kena kuat, keluarga dan kawan-kawan masih perlukan aku'

Memories will be the memories.

Iloveyou.

♥ The Webmaster ♥

♥ My Husband ♥

25.10.2011 until now.


♥ The Heart ♥
Ayah
Mama
Nur Zahiah
Azaliza
Aznieyta
Azmi
Azwan
Azlinda
Muhamad Hamizi Rasip
Amirul Aiman
Aniq Rashdan
Anniza
Cousin
Amir Zharif
Abang Zul
Ain
Sabirah
Mai nuril ishak